Grattis pappa ♥

Hej idag är det fars dag :D
tänkte berätta en rolig sak !
i julas gav min mamma ett lakan där det stog '' världens bästa morfar '' till morfar men när han öppnade
paketet stog det '' världens bästa mormor '' *klantigt* men aa sen idag åt
vi på en kina resturang. mamma gav  ett lika dant lakan där det stog '' världens bästa mamma  '' på fast det skulle stå '' världens bästa pappa ''
fan jag höll på att dö av skratt. 2 ggr i sträck , hur konstigt är inte det  ? ~
men jaja :) ville bara säga grattis till min pappa :love:
och ni glöm inte att säga grattis till era pappaor :)
Ungi fär 1 månads gammal bild med mig och linn när vi va på thai fest ~



Kommentarer
Postat av: pappa ;)

hej min lilla tjej. eller kanske ska säga stora tjejen. tycker de var jätte gulligt av dig o gratta mig på fars dag. för ett tag sen, så vill bara säga tack på dig gull unge / pappa ;)

2011-11-30 @ 23:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0